2014. február 4., kedd

2.rész

Amikor beléptünk az ajtón és ott álltak a fiúk, nagyon megijedtem. Vissza akartam fordulni, de Namjoon közvetlen mögöttem állt, így nem volt esélyem.
-Srácok, ő itt MinHee a húgom. -mondta a bátyám, mire a többiek leesett állal bámultak. Kivéve két srácot. Őket nem ismerem és ők sem engem.
-Ejjha, megváltoztál. -nyögte ki végül Suga.
-Mit vártál? -kérdeztem fintorogva.
-MinHee egy ideig itt fog lakni. Remélem nem gond.
-Engem nem zavar. -mondta az egyik ismeretlen srác kedvesen, majd meghajolt és bemutatkozott. -Park Jimin vagyok.
-Szia. Kim MinHee. -viszonozva hajoltam meg.
-Szerintem mi sem ismerjük egymást. Kim TaeHyung. De megengedem, hogy V-nek szólíts. -kacsintott rám.
-Szerepcsere volt?-kérdeztem egy fintor kiséretében.
-Jungmin és MinWoo már vagy 2 éve búcsút mondott a társaságnak, és utánna találkoztunk V-vel és Jimin-el.
-Ok. Hol a szobám? -kérdeztem bunkón
-Kedvességed határtalan. -mormogta Jin
-Óhajtassz? -léptem hozzá közelebb
-Isten áldjon. -mondta miközben maga elé emelte a kezét.
-Hát az a gond, hogy csak 2 szoba van. -mondta Namjoon miközben félve nézett rám.
-Rendben. Az egyik az enyém. A másik tiétek.
-Valószínű, hogy pont a te kedvedért fogunk heten nyomorogni egy szobába. -gunyolódott Hoseok.
-Oké. Nem kell, de akkor én le is lépek. -kezdtem el a kijárat felé menni.
-Ne kezd a hisztit MinHee légyszíves. Van apának elég gondja. A szobák a közetkezők. Suga, Hoseok, Jin és én vagyunk az egyikbe, a másikba pedig V, Jimin, JungKook és te.
-Nem. -mondtam határozottan.
-De.
-Mondom nem. -kezdtem felháborodni. -Lány vagyok. Nem fogok fiúkkal egy szobán osztozni. Főleg nem 3-al.
-Istenem. Tudod te hány lány adná a kezét érte? -kérdezte Suga
-Na igen. Én biztos nem.
Oké eddig Jiminnel és Taehyung-al nincs semmi bajom. De JungKook? Ez biztos? Miért pont ő? Mindig ő bántott a legtöbbet és most nagyon rossz még csak ránéznem is. Főleg, hogy még jól is néz ki. Aishh. Én már tényleg nagyon fáradt vagyok, ha ilyenekre gondolok. Vagy azis lehet, hogy a gyógyszer miatt.
-Rendben. Mutasd a szobát mert hulla vagyok. -egyeztem bele fáradtan.
-Megtört a házisárkány. -nevetett Jin, amire csak szúros pillantást kapott.
Namjoon bevezetett a szobába majd magamra hagyott. 2 hatalmas emeletes ágy volt.

A szobába nem volt nagy rend, ami tetszett, mert így sokkal barátságosabb volt. Leültem az ágyra és egy nagyot sóhajtottam. De mielött befeküdtem volna, kivettem a pizsamámat és elindultam megkeresni a fürdőt. Miután lefürödtem már mindenki a szobájába volt. V megmutatta melyik ágy az enyém, majd szó nélkül lefeküdtem, és álomvilágba merültem.


1 megjegyzés: