2014. augusztus 24., vasárnap

8.rész



1 hónapja hogy a fiúkkal lakom. És egy dologban biztos vagyok. Mégpedig, hogy ebben az 1 hónapban több dolog történt velem, mint az elmúlt 4 évben. Azt sejtettem, hogy nem lesz egyszerű 7 fiúval lakni, de nem hittem volna, hogy a mindennapjaim ilyen "pörgősek" lesznek. Amíg gipszben volt a kezem végig HoSeok-ot ugráltattam, amiért nagyon mérges volt, mert nem emlékezett arra, hogy eltörte volna. Egy idő után persze beletörődött, és volt olyan uriember, hogy még a fürdetést is felajánlotta, amit finoman visszautasítottam egy nagyobb ütés mellett.
Ebben a hónapban, nagyon jól összebarátkoztam Taehyung-al, és Namjoon-al is. A többiekkel még ugyan kötekedünk, de inkább csak unalomból. Kivéve JungKook-ot. Vele már rosszabb a helyzet. Egyre durvább dolgokat vágunk egymás fejéhez.
Amit viszont kicsit furcsának tartok, hogy a fiúk egy csomószor eltűnnek. De ha rákérdezek csak annyit mondanak, hogy dolguk volt. Viszont azt olyan határozottan, hogy sosem erőltettem jobban a dolgot.
-Srácok, nem tudom ti hogy vagytok vele, de én rohadtul unatkozom. Ebben a pár hétben nem történt semmi extra. -mondta Yoongi unottan vacsi után, mikor már mindenki a nappaliban ült.
-Semmi extra? -kérdeztem mérgesen. -Hoseok eltörte a kezem, Jimin elütött kocsival...
-Naaa. -szakított félbe. -Már mondtam hogy bocsi. Először vezettem. -emelte fel védekezően a kezét. -És amúgy sem lett semmi bajod.
-Aha. Szóval emellett még majdnem le is késeltek. Hála JungKook-nak. -emlékeztem vissza arra az estére, mikor kitalálta hogy sétáljunk egyet a környéken. Ügyesen eltévedtünk. Négyen mentünk. Kook, V, Jin és én.
-Ne túlozd el. Csak sétálni akartam.
-És szépen bevezettél minket egy gettónegyedbe, ahol épp dulakodás történt, és kis híján belém hajítottak egy bicskát.
-Lehet. De ezt is túlélted. -fintorgott.
-JUNGKOOK! Te seggfej. -hajítottam hozzá a párnát, majd felugrottam és elindultam felé, hogy jól megverjem, de Jin elkapta a csuklómat.
-Elég. -szólt közbe NamJoon, mielőtt egymásnak estünk volna.
-Oké. Akkor milyen extra dologra vágysz, YoonGi?
-Nem tudom. Menjünk el bulizni. -csillant fel a szeme.
-Jó ötlet. Már régen voltunk. -mondta Jin.
-Király. Fél óra múlva indulunk. -ugrott fel NamJoon.
-Mi? Fél óra? Legyen 1. -mondtam ijedten.
-Háromnegyed. -nézett Jimin szigorúan.
-50 perc? -próbáltam cukin nézni.
-40.
-43.
-Oké. Kerek 43 perc és indulunk.
Kemény 43 perc múlva már az ajtóban álltam egy fekete miniruhában, hozzá illő fekete dzsekivel, tűsarkúban, kivasalt hajjal és kifestve. Rekord.


Pár perc múlva már a fiúk is indulásra készen álltak az ajtóban.
-WOW MinHee jól nézel ki. -karolt át V.
-Ti sem panaszkodhattok. -néztem gyorsan végig rajtuk, de azon kaptam magam, hogy Junkook-nál kicsit tovább elidőzött a szemem. Fekete csőnadrág, fekete mintás póló. Egyre feljebb haladt a tekintetem, majd mikor az arcára néztem, észrevettem hogy Kook engem nézett sötétbarna szemeivel. Elkaptam a fejem, gyorsan odaugrottam NamJoon mellé és belé karoltam. Nem akartam, hogy a fiúk észrevegyék mennyire zavarba jöttem.
-MinHee. -nézett végig Hoseok. -Ez a ruha eléggé...
-Ribancos? Nyugodtan mondd ki.
-Rövidet akartam mondani. -nevetett fel.
-Húgi. Nincs kicsit hosszabb ruhád? -kérdezte ijedten NamJoon. -Mindenki téged fog nézni.
-Az a terv. -kacsintottam a bátyámra, mire mérgesen nézett.
-Csak viccelek. De nyugi. Nem lesz gáz. Meg amúgy sem igaz ez a mindenki téged fog nézni dolog, ugyanis nincs mit nézni rajtam.
-Ezt az állítást meg tudnám cáfolni. -jegyezte meg szórakozottan Suga.
-YoonGi, kérlek! -morogta Namjoon. Látszott rajta mennyire nincs ínyére ez a beszélgetés.
-Indulunk már? -kérdezte Jungkook türelmetlenül.
Kinyitottam az ajtót és a kisbusz felé kezdtem sietni. Már a kilincset fogtam, amikor valaki megérintette a vállam.
-Dongsaeng. Ugye, ezt nem gondolod komolyan? -kérdezte nevetve Suga.
-Most miért?
-Legyél már ennél is szőkébb. -mondta JungKook pár méterről távolabbról. Nem is vagyok szőke. Most megint miért kezd el kötekedni?
-Téged, meg ki a halál kérdezett? -kérdeztem mérgesen.
-Szivi, elég ha egy kicsit gondolkozol. -vágta rá komolyan. -Aha. Látom itt a gond. Figyelj akkor beavatlak. -mondta olyan flegmán, hogy legszívesebben belerúgtam volna. -Mi most bulizni megyünk, tudod, ahol inni szoktak. Szerinted ki a rák fog úgy majd hazavezetni? -ahh ez ciki. Fogtam a kocsiajtót majd hangosan becsaptam. Utálom, hogyha igaza van.
-Akkor sétálunk? -kérdeztem durcásan.
-Gondod van vele? -kérdezte vissza még mindig gúnyos hangon.
-Tűsarkúban? Igen, gondom van vele. -már épp fordultam volna vissza amikor megállított.
-Most meg hova mész? -kérdezte türelmetlenül.
-Mondjuk lecserélem a cipőmet?
-Biztos hogy nem fogod.
-Biztos hogy lefogom. -mondtam már nagyon mérgesen. Félek, hogy lassan robbanni fog ez a kis vita. -Akkor esetleg valaki vihetne a hátán. -próbálkoztam be.
-Nem tudom ki lesz az illető, de stipi stopi hogy mögöttetek megyek. -kacsintott Hoseok. És leesett mire célzott.
-Perverz. Csak szeretnéd. -morogtam. -Najó. Kinél van a kulcs? -néztem körbe, de mindenki csak lapított.
-Nálam. -lengette meg Kook a kulcscsomót. Elindultam felé, de zsebre tette. Egyre közelebb mentem hozzá.
-Na ide figyelj hercegnő. -olyan erőltetetten mondta ki a hercegnő szót hogy még jobban felidegesített. Jajj de megy ez a dolog valakinek. -Választhatsz. Vagy odaadom a kulcsot és bemész esti mesét nézni, vagy fogod végre a kecses lábaidat és elindulunk végre. Tudod, valaki ma inni is szeretne.
-Útállak. -sziszegtem a képébe. És csak akkor tűnt fel milyen közel is vagyunk egymáshoz, amikor a többiek hangos nevetésben törtek ki.
-Gyerekek, itt még lesz valami. -röhögött Jimin.
-Kuss. -mondtuk egyszerre JungKook-al.
Az út viszonylag csendesen telt. 20 perc alatt odaértünk egy bizonyos Black Eden nevű szórakozóhelyhez. Nem tűnik valami brutális helynek. Már épp a bejárat felé tartottam, ahol 2 biztonsági őr is állt, amikor Namjoon elkapta a kezem.
-Hova mész?
-Nem is tudom. Mondjuk be?
-Esélytelen. -mosolygott gúnyosan JungKook.
-Mindjárt itt lesz Minhyuk és hátulról megyünk be. -nézett NamJoon az órájára.
-Miért is? -kérdeztem
-Te tényleg szőke vagy. -mondta Kook. -Kiskorúakat nem engednek be. -mosolygott megint olyan gúnyosan, amitől falra tudnék mászni.
-Fogadjunk? -kérdeztem kihívóan, mire felhorkant, de állta a tekintetem. Kinyújtottam a kezem.
-Legyen. -fogta meg a kezem. -Ha bejutsz, bármit kérhetsz tőlem. Ha nem, márpedig tuti hogy nem akkor én kérek tőled valamit.
-Hát akkor figyelj, Jeon JungKook mert veszíteni fogsz. -vigyorogtam a képébe.
-Sok sikert szivi. -mosolygott kárörvendően. Egy ideig szemeztünk majd megigazítottam a ruhámat, megfordultam és elindultam. Amikor már elég közel jártam, elővettem a táskámból a hamis személyimet, amit még otthon készítettem a haverommal. Odanyújtottam a biztonsági őrnek. Egy ideig nézegette, majd odaadta és kinyitotta előttem az ajtót. Nem sok kellett hogy el ne nevessem magam. Mielőtt beléptem volna, megfordultam és intettem egyet Kook-nak, aki leesett állal bámult rám. Ha hiszi ha nem ennél durvább helyeken is megfordultam már.

3 megjegyzés: