2014. március 13., csütörtök

5.rész

Erőt vettem magamon és megfordultam. Hiba volt. Csalódott és egyben szomorú arcot láttam magam előtt.
-Mit miért? -kérdeztem halkan.
-Miért teszed ezt magaddal? Minket utálsz. Tedd velünk ezt. Ne magaddal.
-JungKook... -suttogtam alig halhatóan. Leült mellém, majd maga felé fordította az arcomat.
-Figyelj. Én nem kérem, hogy megbocsásd nekem. Haragudj nyugodtan. Állj bosszút ha azt szeretnél. De NamJoon-nak bocsáss meg, kérlek. Nem is hinnéd mekkora szüksége van rád. Mi mind megváltoztunk. Beláttuk, hogy hülyék voltunk.
-Figyelj, ne hidd hogy ez ilyen egyszerű. -csattantam fel, majd keltem fel a padról. És belegondoltam. Miért lenne olyan nehéz megbocsátanom, ha valóban megváltoztak. Talán a büszkeségem tart vissza. Mindegy. Legyen. Beadom a derekam, de nem azonnal. Nehogy azt higgyék, hogy könnyű préda vagyok...
-Oké, akkor ne tedd. -állt fel Kook is. -Nyugodtan sajnáltasd magad. Majd ha meguntad, hogy tovább hisztizel, tudasd velünk. Tudod, kicsit kezd unalmas lenni már a viselkedésed. -mondta indulatosan.
-Rohadj meg. -megfordultam, majd amilyen gyorsan elmentem. Most miért kellett ilyet mondania? Pedig azt hittem, tényleg normális lett. És mi az hogy sajnáltatom magam? Senkinek sem panaszkodom. Azt teszek amit szeretnék. Ennyit a megbocsátásról. Bunkó. Most már azért sem fogok. Lassan visszaballagtam a házba, de mivel sok kedvem nem volt a többiekhez, ezért kint maradtam az udvaron. Mikor végre elhelyezkedtem a földön, és elkezdtem volna a miért? szavak bombázását, valaki lehuppant mellém.

*JungKook*
A hazafelé úton csak az járt a fejembe, hogy hogyan enyhíthetném meg ezt a lányt. Mindig is útáltam ezt a tulajonságomat, hogy hirtelen mondok ki dolgokat. Ezért is bántottam annyit régen. De hogy bizonyítsam be, hogy más vagyok, ha ez a rossz természetem megmaradt. Aissh. Megőrülök. Inkább hagyom. Majd szépen rájön magától. Láttam, hogy nem megy be a házba, hanem egyenesen az udvarba megy. Sóhajtottam egy nagyot majd bementem a fiúkhoz. Mindenki kíváncsian meredt rám.
-Mi van?
-Nem JungKook. Ezt mi akartuk kérdezni. - mondta Jin.
-Mi? -NamJoon látta rajtam az értetlenséget ezért egy szemforgatás mellett feltette a kérdést érthetőbben.
-Na szóval. Sikerült beszélned a drága húgommal?
-Jaaa. Igen, beszéltem vele. -mondtam egyszerűen.
-Huhh. -sóhajtott Joon.
-Rosszabb lett.
-Mi?! -kiáltottak fel.
-Jól van, bocsi. Én megpróbáltam. -próbáltam mentegetőzni. Egyszer csak felállt V és kiment. Követtem a tekintetemmel és láttam hogy leül MinHee mellé. Chh.. Most azt hiszi hogy rá hallgatni fog? Nagyon naiv.

*MinHee*
-Mit akarsz? -kérdeztem bunkón.
-Öhmm.. Beszélgetni. -ez nem Kook volt.
-Mégis miről szeretnél? Nem is ismerjük egymást. -néztem Taehyung-ra.
-Na épp ezért. -válaszolta egyszerűen. -Ismerjük meg egymást.
-Mi van ha azt mondom, hogy nem akarlak megismerni? -vontam fel a szemöldököm.
-Áhh. Nem tudod mit hagynál ki. -válaszolta egy huncut mosoly kíséretében. Annyira cuki volt, hogy muszáj volt elmosolyodnom.
-Naaaa. Légyszikee. -kérte V egyre nyálasabban.
-Ne csináld. -mondtam mosolyogva.
-Miért? -kérdezte "dozzogva". -Nem akarsz barátokat?
-Nem. Van elég.
-Gondolom milyen hosszú listád van.
-Ne gúnyolódj.
-Eszembe sem volt. De naaaa legyünk barátok. -tért vissza a nyálas hangjához.
-Meddig tervezel nyaggatni?
-Ameddig nem leszünk barátok. -felelte egyszerűen.
-Mondtam már hogy hihetetlen vagy?
-Nem. De akkor ez igent jelent? -kérdezte reménykedve.
-Talán.
-Igeeen. -tapsolt V.
-Mondom TALÁN. -hangsúlyoztam.
-Szóval igen.
-Komolyan ilyen gyerekes lennél?
-Talán. -felelte elgondolkodva.
-Szóval igen.
-Mondom talán. -mondta V, mire mindketten elröhögtük magunkat.
-Na akkor mit is szeretnél tudni rólam? -kérdeztem, amikor már abbahagytuk a röhögést.
-Mi a kedvenc színed?
-Ez most komoly? Kedvenc szín? -kérdeztem hitetlenkedve.
-Ja. A barátok ezt tudják egymásról.
-Hát oké. Talán a fekete.
-Nemááár. -nyafogott V. -Az nem is igazi szín.
-Akkor mégis mi? -röhögtem a fején.
-Hát nem tudom. De mondj másikat.
-Hmm.. Akkor lila. Megfelel?
-Tökéletes. -válaszolta 1000 wattos mosollyal.
-Na és neked mi a kedvenc színed?
-Zöld. -vágta rá egyből.
Még vagy fél órán át beszélgettünk a színekről kajákról és minden fajta hülyeségről ami csak az eszébe jutott. A végén persze olyan röhögőgörcsöt kaptunk mindketten, hogy inkább abbahagytuk a beszélgetést, mert nem láttuk túl sok értelmét.
Az egész beszélgetés során amit a legjobban furcsáltam, hogy jól éreztem magam. Nagyon jól. Taehyung képes volt megnevettetni és elfeljetettni minden problémámat. Vagyis ebben a fél órában, teljesen ki tudtam kapcsolni, és képes voltam jól érezni magam. Ha tovább is ilyen lesz velem, azt hiszem történelmet fog írni az eddigi életemben. Jó érzés volt, hogy V nem úgy ismert meg mint a többiek, és nem könyvelt el semmi rosszat bennem.




1 megjegyzés: